Skip to main content

Geachte meneer mevrouw,

Er was laatst geld afgeschreven van mijn bankrekening maar ik had geen facturen of brief thuis gehad waarvoor het was. Ik heb meerdere keer proberen met NS contact op te nemen maar ik kreeg nog geen antwoord op mijn vraag. Kunt u het a.u.b. voor mij willen nakijken? 

met vriendelijke groeten 

Hanh

*Afbeeldingen en persoonlijke gegevens verwijderd door moderator.

In Mijn NS (de website, niet de app) kunt u voor elke afschrijving een factuur vinden waarop precies staat aangegeven waarvoor er kosten in rekening zijn gebracht. U vindt deze factuur bij Betaaloverzicht.

Vanzelfsprekend kunt u ook even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u ook vertellen waarvoor het geld is afgeschreven. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen dus niet zien waarvoor er bedragen zijn afgeschreven. Als u in Mijn NS geen facturen vindt, moet u zich dus echt wenden tot de klantenservice.

Reageer