Skip to main content
Antwoord

overstap naar aanbieding daluren flex abonnement

• February 11, 2025
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Ik ben vorige week overgestapt naar de aanbieding 3 mnd flex daluren voor €2,95/mnd. Daarover ook een bevestigings mail gekregen en een verrekening van het vorige abonnement. Vandaag wordt er aangekondigd door de NS dat het reguliere bedrag voor daluren flex abonnement van €5,95 van mijn rekening wordt gehaald. Begrijp ik nu dat overstappen van daluren ( regulier) naar daluren aanbieding niet mogelijk is? 

Beste antwoord door MoDe

Dit soort aanbiedingen zijn bestemd voor mensen die nog geen flex, of alleen flex basis hebben.

3 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • February 11, 2025

Dit soort aanbiedingen zijn bestemd voor mensen die nog geen flex, of alleen flex basis hebben.

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • February 11, 2025

Uit de actievoorwaarden:

‘Nieuwe klant’ wil zeggen dat je bij het afsluiten van het abonnement niet geregistreerd staat als NS Flexklant, met uitzondering van NS Flex Basis. Ook als je eerder een NS Flex-abonnement hebt gehad en dit abonnement hebt beëindigd, word je voor deze actie gezien als nieuwe klant.

Je zou dus kunnen wijzigen naar Flex Basis en een dag later opnieuw Dal Voordeel afsluiten. Al betwijfel ik of dat nu nog lukt, omdat je nu misschien eerst weer een maand moet wachten.

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • February 11, 2025

De actiekorting wordt apart verrekend op je factuur, maar ontbreekt soms in de vooraankondiging van de incasso.

Goede kans dat er gewoon € 2,95 voor het abonnement wordt afgeschreven, met name als op je tussentijdse factuur van vorige week wél (een beetje) korting verrekend is.

In je bevestigingsmail van een week geleden zou ook de looptijd van de korting moeten staan, en in Mijn NS de actieprijs bij Producten.

Klopt het niet, dan kan je alsnog een maand na je wijziging Flex helemaal stoppen en opnieuw bestellen, de actie loopt t/m 23 maart.

Bestellen op een (gratis) nieuwe kaart kan ook nog, doe dat dan over een week of twee en laat het abonnement ingaan op de eerst mogelijke datum dat je nu zou kunnen wijzigen. Je huidige kaart zet je dan op Basis en is reserve.