beantwoord

overstappen daluren voordeelabbonnement naar NS Flex

  • 5 February 2024
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Ik heb in September 2023  67,50 voor mijn daluren voordeelabonnement betaald. Nu heb ik deze overgezet naar een NS Flex abonnement, waar ik per direct voor moet betalen. Ik krijg alleen het resterende bedrag vh saldo vd kaart terug, maar het resterende geld van het half jaar wat nog resteert van de ns dalurenkaart krijg ik niet. Ik zou de helft van de 67,50 eerlijk vinden.

Wacht op uw reactie

 

icon

Beste antwoord door Momo 5 February 2024, 20:47

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

U krijgt de te veel vooruitbetaalde abonnementskosten wel degelijk terug, en dat gaat vanzelf.

Reputatie 7
Badge +3

Het resterende bedrag van het vooruitbetaalde abonnementsgeld wordt ook terug betaald. Dit gaat alleen met een andere, tussentijdse factuur dan waarmee het saldo tegoed wordt terug betaald. 

Badge +3

Ja, het abonnementsgeld krijg je naar rato terug voor de resterende dagen van het lopende jaar, via een tussentijdse factuur en binnen een week meestal.

Het saldo van de kaart krijg je na een maand terug via de maandelijkse NS Flex factuur. Dit zal in je Reishistorie staan als € Klanten service met een negatief bedrag, en is het saldo dat op de kaart stond op het moment dat je de bestelling voor NS Flex bevestigt bij een automaat.

Reageer