beantwoord

overstappen van dal voordeel naar flex?

  • 3 April 2023
  • 5 reacties
  • 163 Bekeken

ik heb al jaren een dalvoordeelabo. Met jaarbetaling dus, die binnenkort naar 67 euro p.j. gaat. Ik ga het komend jaar lang op reis, en wil daarom van dalvoordeel naar flex -en de betaling daarvoor een paar maanden kunnen stoppen. Als ik dat probeer op mijnNS, lijkt het dat ik dan een nieuwe OVchipkaart moet aanschaffen? waarom kan dat niet op mijn bestaande-nog geldige kaart? Doe ik iets verkeerd?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 3 April 2023, 18:10

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt dit dan het beste via de klantenservice regelen als jouw kaart niet binnen een paar maanden verloopt. Ns klantenservice is telefonisch, via Twitter, Facebook en chat bereikbaar.

Goedemiddag Maud247 en welkom bij de NS Community.

Zoals MoDe aangeeft kun je hiervoor het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Zie deze pagina voor alle contactdetails.

De NS Community heeft geen toegang tot jouw gegevens dus kan de situatie ook niet uitzoeken.

Reputatie 3

Als ik het goed begrijp wil je overstappen van Dal voordeel op Saldo naar Flex, om op die manier tijdelijk aanpassingen te kunnen doen.

 

Ik weet niet of het van belang is, maar realiseer je dat Flex geen keuze dagen heeft. Wellicht is dat niet erg, maar wellicht ook wel.

Reputatie 7
Badge +3

Een Dal Voordeel abonnement op saldo is na de eerste maand tegenwoordig dagelijks opzegbaar. In plaats van uw saldo abonnement te wijzigen naar NS Flex kunt u ook uw saldo abonnement opzeggen (en van de kaart verwijderen) wanneer u op reis gaat en bij terugkomst opnieuw Dal Voordeel op saldo bestellen. Op die manier betaalt u ook de maanden dat u op reis bent niet voor uw abonnement. 

Als ik het goed begrijp wil je overstappen van Dal voordeel op Saldo naar Flex, om op die manier tijdelijk aanpassingen te kunnen doen.

 

Ik weet niet of het van belang is, maar realiseer je dat Flex geen keuze dagen heeft. Wellicht is dat niet erg, maar wellicht ook wel.

...ik ben nog te jong voor keuzedagen ;-) dus dat maakt mij niet uit

 

Reageer