beantwoord

Overstappen van Dal Voordeel op saldo 2e klasse naar weekendvrij, abonnement eerst uitzitten?

  • 4 August 2022
  • 2 reacties
  • 346 Bekeken

Ik heb nu een "Dal Voordeel op saldo 2e klasse", mij lijkt het aantrekkelijk om dit over te zetten naar een weekendvrij abonnement, 1e klas inclusief 40% korting in de daluren op weekdagen.

Ik zit nu met 2 vragen:

 

  • Voor dit jaar heb ik reeds EUR 60 betaald voor het "Dal Voordeel op saldo 2e klasse" abonnement, moet ik dat eerst "uitzitten¨, of krijg ik het geld naar ratio terug als ik overstap?
  • Ik heb begrepen dat ik 3 reizigers kan meenemen met korting. Mochten die reizigers niet extra willen betalen voor 1e klas, mag ik dan met mijn 1e klas flex abonnement ook 2e klas zitten?
icon

Beste antwoord door MoDe 4 August 2022, 19:15

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Tweemaal ja: bij een overstap krijgt u het te veel vooraf betaalde abonnementsgeld terugbetaald, en in de tweede klas reizen met een abonnement voor de eerste klas is toegestaan.

Reputatie 7
Badge +3
  • Je kunt jouw huidige saldo abonnement per direct overzetten naar flex weekend voordeel.1e klas . Het vooruitbetaalde geld voor jouw saldo-abonnement krijg je voor het ongebruikte deel.terug.
  • Wanneer je Weekend Vrij 1e klas neemt met doordeweeks 40% korting, dan is dat doordeweeks 2e klas. Wil je doordeweeks ook 1e klas reizen, dan kun je deze upgraden per reis of voor bepaalde periode.
  • Je bent niet verplicht om 1e klas te zitten met een 1e klas abonnement.

Reageer