overzetten abonnement naar vervangende ov chip kaart | NS Community
beantwoord

overzetten abonnement naar vervangende ov chip kaart

  • 16 June 2022
  • 1 reactie
  • 512 Bekeken

Ik heb een abonnement voor de NS fietsenstalling dat is gekoppeld aan een kaart die ik kwijt ben. Inmiddels heb ik een vervangende kaart maar het abonnement wordt niet overgezet naar de nieuwe kaart. De nieuwe kaart is al wel gekoppeld aan mijn NS. Ik wil mijn abonnement fietsenstalling dus op de nieuwe vervangende kaart hebben maar weet niet hoe. Dit zou automatisch gebeuren maar dat is dus niet zo

icon

Beste antwoord door Robert B 16 June 2022, 22:30

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Fiets-gerelateerde abonnementen zijn een administratieve koppeling tussen je kaartnummer en een NS account, dus staan niet als product op een kaart.

Als het goed is zou bij een kaartvervanging (wegens verloren/gestolen/defect) het nieuwe kaartnummer door TLS/OV-chipkaart doorgegeven moeten worden aan NS, wat dus blijkbaar ook gebeurd is want je nieuwe kaart is al gekoppeld aan Mijn NS. Of heb je dat zelf gedaan (de nieuwe kaart koppelen)?

Hoe dan ook, je kaartnummer voor Fiets (OV-fiets en Stallen op Rekening) moet dus nog even gewijzigd worden (zou inderdaad automatisch moeten gaan).

Maar omdat het om een stallingsabonnement gaat, neem vooral even contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, Twitter of Facebook) om dat te koppelen aan je nieuwe kaartnummer.

Reageer