Jaarlijks betaal ik voor een dal voordeel abonnement. Deze blijkt gekoppeld te zijn aan een kaart die ik al jaren geleden heb laten blokkeren in verband met verlies. Dit abonnement is kennelijk niet automatisch overgezet naar mijn nieuwe kaart. Hoe had ik kunnen weten dat ik zelf actie had moeten ondernemen?
Je had het kunnen weten door te kijken op het paaltje/poortje bij inchecken. Dan hoort aangegeven te worden of je met abonnement reist. Je kunt het ook.in mijnNS zien aan welke kaart het abonnement is gekoppeld.
Als je een nieuwe kaart via kaartvernieuwing of verloren/gestolen kaart hebt aangevraagd dan wordt het abonnement automatisch overgezet.
Een vervangende kaart (duplicaat) wegens verloren/gestolen kost 11 euro, en dan zouden je abonnementen gewoon op de nieuwe kaart moeten staan.
Daar hoef je zelf geen actie voor te ondernemen (behalve de kaart blokkeren en een duplicaat aanvragen natuurlijk, via OV-chipkaart).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.