Hoe kan ik het tegoed op mijn (niet persoonsgebonden) OV chipkaart over laten zetten op mijn nieuwe (persoonsgebonden) OV chipkaart (met Flex daluren abonnement?
Mijn niet persoonsgebonden OV chipkaart verloopt volgende week.
Hoe kan ik het tegoed op mijn (niet persoonsgebonden) OV chipkaart over laten zetten op mijn nieuwe (persoonsgebonden) OV chipkaart (met Flex daluren abonnement?
Mijn niet persoonsgebonden OV chipkaart verloopt volgende week.
Het heeft geen zin uw saldo over te zetten naar een Flexabonnement want als u dat heeft reist u op rekening en uw saldo wordt niet meer gebruikt. U kunt op een station met een loket het geld van uw oude chipkaart laten uitbetalen. Er is dan wel een limiet van 30 euro naar ik meen. Het kan ook via ov-chipkaart.nl
https://www.ov-chipkaart.nl/saldo-terugvragen
Dit is doorgaans het handigste. U moet dan wel een account hebben of maken bij ov-chipkaart.
Het saldo van een verlopen kaart wordt uitbetaald aan het bij OV-chipkaart bekende rekeningnummer.
Heb je geen Mijn OV-chip account (met je kaart gekoppeld), maak die dan vooral aan. En anders via de link die
Bedankt voor jullie reacties! Top
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.