Skip to main content

Siempre he pagado mi factura mensual ya que me llega la información a mi correo y la notificación de aceptación de pago a mi cuenta de banco pero esta vez no me llegó la notificación de pago a mi cuenta de banco y debo pagar el saldo cómo hago para para pagar mi factura mensual? con NS

Dutch and English are the only accepted languages on this forum. Please use a translator if needed to ask your question in either of these languages and don't assume someone understands your language if you're visiting another country. This is generally considered rude.


 Please use a translator 

Bedankt voor de tip, bij deze:

 

Ik heb mijn maandelijkse factuur altijd betaald sinds ik de informatie in mijn e-mail en de acceptatiebevestiging van de betaling op mijn bankrekening ontvang, maar deze keer heb ik de betalingsbevestiging niet op mijn bankrekening ontvangen en moet ik het saldo betalen. Hoe moet ik dat doen? dus? om mijn maandelijkse factuur te betalen?  met NS


Hi Carolina varon and welcome to the NS Community! 

It is possible to transfer the amount yourself. Please contact our customer service for those payment details.


Reageer