beantwoord

parkeertarief na treinreis post aktieve

  • 8 April 2022
  • 1 reactie
  • 173 Bekeken

Afgelopen maandag 4 april zijn mijn vrouw en ik per trein naar het jubilarissenfeest in Utrecht geweest voor mijn 40 jarig jubileum bij NS.

Onze auto had ik geparkeerd op het parkeerterrein van P&R bij het station in Roosendaal en ging er vanuit dat ik na de terugreis het gereduceerde parkeertarief van treinreis gecombineerd met  parkeren a 4 Euro betalen moest. Ik bood eerst mijn NS Business card post actief aan maar kreeg steeds de melding dat ik een ongeldige kaart aanbood en dat ik het volle bedrag 13,70 diende te betalen. is er iemand die een idee heeft wat hier mis kan zijn gegaan of krijgen gepensioneerde na hun treinreis geen gereduceerd tarief ?

Bedankt voor uw reactie .

MVG Kees de Jongh

icon

Beste antwoord door Anonymous 8 April 2022, 16:10

Bekijk origineel

1 reactie

Beste Kees,

Zoals ik ooit begrepen heb is dit niet geactiveerd op de NS businesskaart van het personeel en krijg je dus geen korting. Ik heb dit zelf ook ondervonden toen ik nog in dienst was en heb er intern wel eens wat over gelezen.

Dit is verder een reizigers helpen reizigers forum, als je het zeker wilt weten zul je HR van de NS moeten bellen maar ik gok zo dat die het antwoord ook niet direct voor je weten.

Reageer