beantwoord

Per ongeluk dubbel abonnement

  • 27 February 2023
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Beste NS, ik heb een factuur van Dal Voordeel op saldo 2e klasse voor een heel jaar betaald (67,20 euro). Maar nu schrijft de NS ook steeds iedere maand 5,60 euro af (NS Flex Dal Voordeel heet het in de factuur). Hoe kan ik deze dubbele kosten stopzetten?

Groetjes,

Marian

icon

Beste antwoord door MoDe 27 February 2023, 17:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Door 1 van beide op te zeggen kun je verdere dubbele kosten voorkomen. En dat abonnement dan ook van de kaart af te halen bij een automaat.

Reputatie 7
Badge +3

Ik zou wel even kijken naar de OV-chipkaart(en) en welk abonnement daarop staat. Een saldo abonnement en een Flex abonnement kunnen niet niet op dezelfde kaart staan, dus dat moeten 2 kaarten zijn. Misschien staat 1 van de abonnementen zelfs op een intussen verlopen kaart. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik zou wel even kijken naar de OV-chipkaart(en) en welk abonnement daarop staat. Een saldo abonnement en een Flex abonnement kunnen niet niet op dezelfde kaart staan, dus dat moeten 2 kaarten zijn. Misschien staat 1 van de abonnementen zelfs op een intussen verlopen kaart. 

Het kan zijn dat dal voordeel op saldo is omgezet naar flex op dezelfde kaart, maar dat flex pas na een maand is opgehaald. Saldo abonnement is dan niet verwijderd. Of er is niets opgehaald, in dat geval betaal je ook dubbel als je een nieuw abonnement hebt afgesloten op dezelfde kaart.

Reageer