per ongeluk twee keer de rekening betaald | NS Community

per ongeluk twee keer de rekening betaald

  • 10 November 2022
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Beste NS administratie,

 

Ik heb per ongeluk twee keer de rekening betaald die nog open stond. Zie bijlagen. Zouden jullie eenmalig het bedrag kunnen terugstorten? Hiermee bedoel ik het bedrag dat ik te veel betaald.. zie de bijgevoegde foto :)

 

Groetjes Anton van Blijswijk 

 


1 reactie

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij kunnen vanzelfsprekend niet bij uw klantgegevens. Voor zaken zoals deze moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij online contact rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.

Reageer