beantwoord

per ongeluk verkeerde abonnement af gesloten

  • 25 June 2023
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Vandaag per ongeluk verkeerde abonnement afgesloten.

Ik wil het direct aanpassen en dan blijkt dat ik een maand moet wachten 

Bij de informatie staat dat het abonnement direct kunt aanpassen 

icon

Beste antwoord door Tochjo 25 June 2023, 13:48

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Wijzigingen aan NS Flex-abonnementen zijn direct van toepassing, maar zelf wijzigen kan alleen als er minimaal een maand is verstreken sinds de aanschaf of vorige wijziging. Als dat nog niet het geval is, dan moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te vragen of zij de wijziging willen doorvoeren voor u.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

U kunt zelfs het abonnement nog cancelen via de klantenservice, mochten ze moeilijk doen is dat ook nog een optie onder het herroepingsrecht.

Reageer