Skip to main content
Antwoord

Poog reeds 3x van flex naar basis om te zetten. Helaas, rekening wil men wel afschrijven

  • September 15, 2024
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Mooi systeem basis en flex. Nu reeds 3x een poging ondernomen. Heb geen OV kaart meer, NS wil toch afboeken. Helaas, zal dat niet lukken.

Beste antwoord door Daniël NS

Hey dvs70. Welkom bij de NS Community!

We kunnen dergelijke abonnement problemen helaas niet oplossen via dit forum, ik dien je te vragen om contact op te nemen met onze klantenservice om te kijken wat we voor je kunnen doen! 

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • September 15, 2024

Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.


Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 15, 2024

Hey dvs70. Welkom bij de NS Community!

We kunnen dergelijke abonnement problemen helaas niet oplossen via dit forum, ik dien je te vragen om contact op te nemen met onze klantenservice om te kijken wat we voor je kunnen doen!