beantwoord

prijs flexabnneent

  • 22 January 2024
  • 15 reacties
  • 237 Bekeken

  • Sprinter
  • 4 reacties

Bij het aanvragen van mijn flexuren abonnement stond er : de eerste driemaanden 2,50 daarna 3,50 per maand. dat eerste is goed gegaan maar na de 2,50 betaal ik ineens 5,60 ipv de beloofde 3,50. weet iemand waarom? en of dat wel klopt?

 

icon

Beste antwoord door Henkpeetersen 22 January 2024, 10:19

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er is geen beloofde €3,50. Dat staat en stond ook nergens. U had het drie maanden voor €2,50 en daarna voor de normale prijs van €5,60.

 

Ik denk dat u heeft gelezen dat er sprake is van €3,10 korting en u daarmee in de war bent.

Dank voor de snelle reactie. echter op de pagina waarop ik de info vond stond dat wel degelijk anders was ik nu niet zo verbaasd geweest.

Reputatie 7
Badge +1

Dank voor de snelle reactie. echter op de pagina waarop ik de info vond stond dat wel degelijk anders was ik nu niet zo verbaasd geweest.

Misschien kan je dat dan hier even plaatsen. Prijs van € 3,50 komt mij ook niet bekend voor, maar NS heeft een heel hoog foutpercentage dus zou zomaar kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

NS heeft wel vaker een actie dat Flex Dal Voordeel tijdelijk €2,50 kost en bij geen van die keren heb ik gezien dat het daarna €3,50 zou gaan kosten, het was na die 3 maanden altijd het reguliere bedrag voor Dal Voordeel van 5 euro nog wat. 

Overigens is er zo te zien sinds vandaag weer een actie waarbij Flex Dal Voordeel 3 maanden lang slechts €2,50 kost. Dat is officieel volgens de voorwaarden alleen voor nieuwe klanten, maar ervaring leert dat ook klanten die al Flex Dal Voordeel hebben kunnen “wijzigen” naar Flex Dal Voordeel en zo van de korting gebruik kunnen maken. 

 

Van de vorige actie die tot 1 oktober liep vond ik nog een mail, daar staat toch echt heel duidelijk €5,60.

 

Reputatie 7
Badge +3

Overigens is er zo te zien sinds vandaag weer een actie waarbij Flex Dal Voordeel 3 maanden lang slechts €2,50 kost.

Bedankt voor de tip!

Dat is officieel volgens de voorwaarden alleen voor nieuwe klanten, maar ervaring leert dat ook klanten die al Flex Dal Voordeel hebben kunnen “wijzigen” naar Flex Dal Voordeel en zo van de korting gebruik kunnen maken.

En die ervaring had ik zojuist weer 😁

 

Henkpeetersen, Dank voor uw antwoord. misschien is dat dan de reden geweest; het was tijdens die kerstaanbiedingen en cadeautjestrein. ook heb ik een medewerker aan de lijn gehad omdat ik al een abonnement had maar overgestapt ben naar het flexabonnement. vrgr Eez

 

 

Reputatie 5

Je kan haast niet zoveel fouten maken in Winter City... Daar heeft NS gewoon een record verbroken!

Reputatie 7
Badge +3

Ja, bij Wintercity ging veel fout, maar ik kan me niet herinneren bij Wintercity vorige maand een actie met Flex Dal Voordeel gezien te hebben. En dan nog, als het een Winterciry actie betreft dan is nu in januari de 3 maanden periode nog niet voorbij en zou je dus nog gewoon de kortingsprijs betalen. Of het moet bij Wintercity 2022 geweest zijn, maar dan is de reactie erg laat. 

Ik heb nog even verder gekeken in mijn mail prullenbak en vind acties met Flex Dal Voordeel in september 2023, februari 2023 en maart 2022, bij geen van deze acties staat het bedrag van €3,50. Nu kan ik alleen de mail nog bekijken, de actiepagina's zijn intussen niet meer beschikbaar (en ik kan ze ook niet zo snel via het webarchive vinden). 

Ik vraag me dan toch echt af om welke actie en wanneer het gaat. Als het goed is heb je ook een bevestiging van de bestelling ontvangen. Wat staat daar over de prijs na de kortingsperiode?

Reputatie 7
Badge +4

Was u misschien in de war met de €3,40 wat een extra bedrag is voor Dalvoordeel boven de prijs van het WeekendVrij abonnement?

Badge +3

Zie https://www.ns.nl/binaries/_ht_1705319915952/content/assets/ns-nl/voorwaarden/actievoorwaarden/ns-actievoorwaarden-ns-flex-dal-voordeel-nl-2024.pdf

Het aanbod om het NS Flex Dal Voordeel-abonnement drie maanden tegen gereduceerd tarief te proberen, geldt voor nieuwe klanten die in de periode van 22 januari tot en met 10 maart 2024 een NS Flex Dal Voordeel-abonnement afsluiten bij NS. Dit doen zij via de website (www.ns.nl), NS Klantenservice of bij één van de NS Servicebalies op de stations. ‘Nieuwe klant’ wil zeggen dat je bij het afsluiten van het abonnement niet geregistreerd staat als NS Flex-klant, met uitzondering van NS Flex Basis. Ook als je eerder een NS Flex-abonnement hebt gehad en dit abonnement hebt beëindigd, word je voor deze actie gezien als nieuwe klant. 2. Een NS Flex Dal Voordeel-abonnement dat tijdens de actieperiode is afgesloten, kost de eerste drie maanden € 2,50 per maand. Na deze eerste drie maanden geldt het reguliere NS Flex Dal Voordeel-tarief van € 5,60, waarop geen korting van toepassing is.

Let op dat de korting voor precies 3 maanden geldt, dus als je vandaag (22 januari) Dal Voordeel tegen gereduceerd tarief neemt en dat na 22 februari (t/m 10 maart te bestellen) nog een keer doet, je niet nog eens 3 volle maanden korting krijgt.

Althans, dat was bij de vorige actie en kunnen @mrfreeze en ikzelf bevestigen. Wel leuk dat het gewoon lukt voor 3 maanden. 😅

Beste Tom, ik lees nu pas de regel die u onder het eerste stukje tekst heeft geschreven :

Was u misschien in de war met de €3,40 wat een extra bedrag is voor Dalvoordeel boven de prijs van het WeekendVrij abonnement?

 

Dat kan natuurlijk!  vrgr, Edith

Beste Momo, er worden nu twee dingen door elkaar gehaald...ik meende bij het lezen van de info over de flex gelezen te hebben dat het na drie maanden 2,50  3,50 zou worden..dat mysterie heeft Tom al opgelost . het tweede wat ik zei was dat de korting rond de tijd van de wintertrein was….( ik kreeg die mails van de wintertrein ook omdat ik dat abonnement al had afgesloten).

Dit was mn eerste bijdrage aan dit forum...niet geheel soepel verlopen dus, excuses!

 Hopelijk is er nu niemand meer in de war!

fijne avond, gr Eez

Reputatie 7
Badge +3

Wat ik zei over Wintercity was meer een reactie op die van Real Aire die aangaf dat met Wintercity veel fouten zijn gemaakt, daarmee implicerend dat een foute weergave van de prijs na de kortingsperiode ook zo'n fout was. Wat dan volgens mij niet het geval was, want dan zou nu de kortingsperiode nog niet voorbij zijn. 

In een eerdere reactie gaf ik aan dat de laatste keer dat er zo ver ik me kan herinneren een actie met korting voor Flex Dal Voordeel in september was. Dat zou wel qua timing wel kunnen, dan is nu intussen de kortingsperiode voorbij en betaal je de reguliere prijs.

 

En nu de kortingsperiode voorbij is kun je net als mrfreeze “wijzigen” naar een nieuw Flex Dal Voordeel abonnement en wederom 3 maanden genieten van de korting. Zo maar een gratis tip. 😀

Badge +3

Iedereen met NS Flex kan Dal Voordeel drie maanden lang voor € 2,50 per maand krijgen.

Daarna is het weer weer € 5,60 per maand, géén € 3,50 per maand (dat bedrag staat nergens). 

 

Badge +3

Och ja… 😴

 

Reageer