beantwoord

problemen met factuur

  • 8 December 2023
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

Hallo, ik heb een probleem. Ik heb per post een factuur ontvangen van 142,30, maar dit is het verkeerde bedrag. Vorige maand heb ik mijn kaart (3528050054027620) overgezet naar een ander abonnement en de factuur aan het einde van de maand zou moeten zijn minder dan wat u schreef. Ik vraag u de juistheid van dit bedrag te heroverwegen en mij een factuur te sturen. Dank u, met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Laura NS 8 December 2023, 15:00

Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op onze NS Community, Shevchenko LIudmyla. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice, dan kunnen ze met je meekijken. Anders kan je ook jouw factuur bekijken via je Mijn NS-account, en kijk dan zeker even naar de periodes waarvoor je abonnementsgeld betaalt.

Badge +3

Als je wisselt naar een ander Flex abonnement krijg je een tussentijdse factuur. Dat kan om een creditfactuur gaan (bedrag terug).

De volgende maandfactuur (vaste datum) geeft de kosten voor de volgende maand.

Zie inderdaad Mijn NS (Betaaloverzicht).

Reageer