Hallo, ik heb een probleem. Ik heb per post een factuur ontvangen van 142,30, maar dit is het verkeerde bedrag. Vorige maand heb ik mijn kaart (3528050054027620) overgezet naar een ander abonnement en de factuur aan het einde van de maand zou moeten zijn minder dan wat u schreef. Ik vraag u de juistheid van dit bedrag te heroverwegen en mij een factuur te sturen. Dank u, met vriendelijke groet
Antwoord
problemen met factuur
Beste antwoord door Laura NS
Welkom op onze NS Community, Shevchenko LIudmyla. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice, dan kunnen ze met je meekijken. Anders kan je ook jouw factuur bekijken via je Mijn NS-account, en kijk dan zeker even naar de periodes waarvoor je abonnementsgeld betaalt.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.