Skip to main content
Antwoord

problemen met factuur

  • December 8, 2023
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Hallo, ik heb een probleem. Ik heb per post een factuur ontvangen van 142,30, maar dit is het verkeerde bedrag. Vorige maand heb ik mijn kaart (3528050054027620) overgezet naar een ander abonnement en de factuur aan het einde van de maand zou moeten zijn minder dan wat u schreef. Ik vraag u de juistheid van dit bedrag te heroverwegen en mij een factuur te sturen. Dank u, met vriendelijke groet

Beste antwoord door Laura NS

Welkom op onze NS Community, Shevchenko LIudmyla. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice, dan kunnen ze met je meekijken. Anders kan je ook jouw factuur bekijken via je Mijn NS-account, en kijk dan zeker even naar de periodes waarvoor je abonnementsgeld betaalt.

2 reacties

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 8, 2023

Welkom op onze NS Community, Shevchenko LIudmyla. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice, dan kunnen ze met je meekijken. Anders kan je ook jouw factuur bekijken via je Mijn NS-account, en kijk dan zeker even naar de periodes waarvoor je abonnementsgeld betaalt.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • December 8, 2023

Als je wisselt naar een ander Flex abonnement krijg je een tussentijdse factuur. Dat kan om een creditfactuur gaan (bedrag terug).

De volgende maandfactuur (vaste datum) geeft de kosten voor de volgende maand.

Zie inderdaad Mijn NS (Betaaloverzicht).