Hoi,
Aangezien ik recentelijk ben afgestudeerd, heb ik mijn studentenreisproduct op mijn OV-Chipkaart stopgezet. Ik heb dit volgens instructies gedaan door naar een OV-ophaalautomaat te gaan. Vanwege het feit dat ik veel moet reizen voor mijn nieuwe baan, heb ik ervoor gekozen om het "NS Flex Altijd Voordeel" te bestellen als product. Ik heb hier echter niet goed over nagedacht en heb dit product op dezelfde kaart gezet. Ondanks dat ik deze bestelling kon ophalen en het product op mijn kaart staat (volgens mijn NS-account), kan ik niet gebruik maken van het NS Flex product bij het reizen. Het lijkt er hierbij op dat geen nieuwe bestellingen op mijn OV-Chipkaart worden geaccepteerd (bestelling voor saldo lukt ook niet).
Heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan oplossen? Dien ik hiervoor een nieuwe kaart te bestellen en is het hierbij mogelijk om dit abonnement gemakkelijk over te zetten?
Alvast bedankt!
David
Beste antwoord door Tamzin
Bekijk origineel