beantwoord

Product traject vrij niet beschikbaar

  • 15 June 2023
  • 34 reacties
  • 473 Bekeken

Ik heb gister op mijn nieuwe persoonlijke OV chipkaart NS Flex Traject Vrij gezet. Toen heb ik een mailtje gekregen dat ik het alleen nog als product moet ophalen bij een NS automaat. Ik heb dit vanochtend geprobeerd maar toen stond er dat er geen producten beschikbaar zijn. Wat gaat er mis? 
 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 20 July 2023, 10:28

Bekijk origineel

34 reacties

Dat is spijtig zeg. @Momo Weet je toevallig nog wanneer jij wel deze mogelijkheid had?

Reputatie 7
Badge +3

Ja, dat weet ik Erryt. Niet dat ik zo'n supergoed geheugen heb, maar omdat ik dat toen had gemeld in een ander topic

 

Dat was dus op 1 november (en gepost op 2 november maar kort na middernacht toen).

Badge +3

Tja, in november 2021 lukte het mij dus ook nog op een kaart met Flex Basis (maar dat was al vreemd) 

Dat het niet lukt op een kaart met OV-fiets was al een feit, maar dat het dus niet aan OV-fiets ligt zijn we nu over uit (situatie juni 2023).

Conclusie: met een persoonlijke kaart zonder enig NS abonnement kan je géén ingangsdatum (meer) kiezen voor Flex.

Ik zal eens rondvragen waarom dit eerder wel mogelijk was en nu niet meer.

Badge +3

Ehh, onderstaande staande link?

 

Ik heb het voorgelegd en hoop spoedig een antwoord te krijgen of dit weer mogelijk gaat worden.

Ik heb nog geen antwoord vernomen of het gaat veranderen. Ik hoop volgende week met een update te komen.

Helaas kan ik wederom geen update geven. Het heeft wel onze aandacht.

Het is een tijdje geleden sinds mijn laatste update. Het was vrij snel duidelijk wat de exacte wensen waren en er wordt intern druk gespeculeerd over wat er mogelijk is. Helaas is er nog geen conclusie gekomen, maar het heeft nog steeds onze aandacht. Ik moet jullie een antwoord verschuldigd blijven of er wat zal gaan veranderen. Indien dat het geval is zal ik dat zeker hier melden.

Reageer