Skip to main content
Antwoord

R02_0258848489 ingangsdatum

  • January 23, 2025
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Best,

Ik heb de abonnementwijziging op 24 jan ingediend (rond 00:10), maar het staat nog steeds dat het op 23 jan ingaat. Kunt u het voor mij corrigeren? 

Met vriendelijke groet,

shunta

Beste antwoord door Robert B

Welkom bij de NS Community!

Computers rekenen met GMT/UTC dus ja, om 00:10 is het nog ‘gisteren’

Komt wel goed na contact met de Klantenservice.

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • January 23, 2025

Je kunt het beste via de andere kanalen contact opnemen met NS klantenservice

 Bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity kunnen wij niet bij klantgegevens.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • January 23, 2025

Welkom bij de NS Community!

Computers rekenen met GMT/UTC dus ja, om 00:10 is het nog ‘gisteren’

Komt wel goed na contact met de Klantenservice.