Was zelf een beetje het spoor bijster toen ik het volgende verhaal hoorde, dus wellicht dat een van de andere ervaren reizigers hier het snapt waar NS nou allemaal mee bezig was…
De situatie: M'n beide ouders hadden allebei NS Flex, m'n moeder basis en m'n vader DalVoordeel en wilden beide dit opzeggen.
Nadat ze dit gedaan hadden kregen ze beide een bevestigingsmail dat ze voortaan op saldo zouden reizen en hebben ze ook de opzegging opgehaald bij een automaat
Vervolgens een dag later krijgt m'n vader een mail dat z'n flexabonnement is omgezet naar basis🤔
En m'n moeder heeft in Mijn NS twee keer een bestelling van “reizen op rekening” voor 0,00 euro staan gedateerd op de datum van opzegging.
Gaan die mails nu in de verkeerde volgorde eruit (herinner me iets van hier dat bij een opzegging eerst een omzetting van het abonnement naar basis plaatsvindt namelijk). En waarom staat een opzegging er met een factuur voor de bestelling van reizen op rekening?
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineel