Recht op 1 jaar NS Flex na afstuderen

  • 15 January 2024
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

In augustus/september heb ik op mijn studenten ov (waar het studentenabonnement afgehaald was), een jaar lang 40% korting gezet omdat ik daar recht op had. Dit was gezet op ov kaart 3528 0500 2532 8818. Ik ben van oktober t/m midden december niet in Nederland geweest door een reis. 
 

Ik ging er vanuit dat de korting nog steeds op mijn ov kaart stond aangezien ik niks veranderd heb. Nu kan ik in mijn NS de kaart niet meer zien staan en ook niet meer koppelen. 
 

Betekent dit dat er geen 40% korting meer op die kaart staat? Want dat zou nog moeten tot augustus dit jaar. Ik kan het er ook niet opnieuw opzetten via die link.

ik hoor graag of jullie kunnen checken of er wel of geen 40% korting op mijn ov kaart staat, en zo nee verwacht ik een nieuwe link om een nieuwe te bestellen die tot augustus geldig is.

 

ik hoor het graag.

 

groetjes,

 

maylin van der Vijver


2 reacties

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen uw vraag daarom niet beantwoorden.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Hoi, welkom op onze NS Community. Wat vreemd. Je hebt het abonnement toen wel geactiveerd of besteld op een nieuwe OV-chipkaart? Wat voor melding krijg je wanneer je de kaart wil koppelen?

Reageer