Hallo, ik ben de kaarthouder 3528 0704 1138 6477 Ksenija Aleksejeva, Ik ben eigenaar van een ns flex vervoerskaart, maar ik ben verrast door de maandelijkse factuur die ik heb ontvangen. Deze is te hoog. Kunt u controleren of er een fout is opgetreden? want één maand 86 euro één 186. Is het mogelijk om een berekening te maken, want ik word niet gek?
Bladzijde 1 / 1
Hello, we cannot help you with that unfortunately. We are not customer service.
We recommend you to contact customer service at https://www.ns.nl/en/customer-service
In MijnNS kun je facturen vinden. Klopt het niet, neem dan contact op met de klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.