beantwoord

Reis- en overige kosten

  • 19 January 2024
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Wat bedoel je met "anderen"? Aangezien ik slechts € 4,5- voor een reis moet betalen en ik niet weet waar de resterende € 2,6 vandaan komt. Ontzettend bedankt

icon

Beste antwoord door Momo 19 January 2024, 21:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Wat bedoel je met "anderen"? Aangezien ik slechts € 4,5- voor een reis moet betalen en ik niet weet waar de resterende € 2,6 vandaan komt. Ontzettend bedankt

dat zijn jouw reiskosten van bus tram metro ov fiets of trein je abonnement prijs hoef je niet naar de kijken dat klopt meestal niet maar je reiskosten op dat gele balk klopt meestal wel dit krijg je ook op jouw factuur te zien van 20 januari daar ken je reiskosten inzien en je abonnement kosten 

Badge +3

Die overige kosten kunnen inderdaad voor OV-fiets en zo zijn, of correctietarieven wegens gemiste in- of uitchecks maar die zijn veel hoger (20 of 50 euro). Wacht je factuur af inderdaad.

Reputatie 7
Badge +3

Je zou nu al wel kunnen kijken naar de bedragen in je reishistorie. Misschien is er een reis die in de vorige abonnementsperiode is gemaakt niet gefactureerd met de vorige factuur. Bij NS Flex wil het nog wel eens gebeuren dat het langer duurt voor een reis in de reishistorie staat en daardoor ook op een latere factuur kan komen te staan.

Zo had ik eens in begin juli een reis zowel heen als terug gemaakt. De heenreis was pas na 3 weken zichtbaar in de reishistorie en kwam daardoor niet op de factuur van 1 augustus maar pas op die van 1 september. 

€2,60 is het tarief voor een reis t/m 8 tariefeenheden, dus een kort ritje. 

Reageer