beantwoord

Reishistorie klopt niet

  • 28 November 2023
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Ging met trein van Rhenen naar Veenendaal.

Toen bus naar Veenendaal de Klomp.

Toen trein naar Arnhem.

Maar in Reishistorie staat: Trein van Rhenen naar Veenendaal de Klomp, wat helemaal niet kon daarom nam ik de bus. En treinprijs is dus hoger. Maar ook staat de busrit van Veenendaal naar Veenendaal de Klomp vermeld…

En… in Veenendaal de Klomp ben ik waarschijnlijk vergeten in te checken. Dus er staat ‘onbekend station naar Arnhem’ Maar ik kan dat niet veranderen want is volgens de Reishistorie een Arriva trein… maar is toch echt NS trein.

Lukt zo niet om dat bedrag omlaag te krijgen! Die hogere treinprijs plus de 20 euro. Wat te doen? 

icon

Beste antwoord door Rory NS 28 November 2023, 14:01

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Reizenmethonden en welkom bij de NS Community.

Het lijkt er inderdaad op dat er iets niet helemaal goed is gegaan met de registratie van in- en uitchecks. Ik wil je adviseren om even contact op te nemen met onze klantenservice, dan kunnen we de transacties even naast elkaar leggen.

Badge +3

Er is niet (goed) uitgecheckt op Veenendaal (Centrum), waardoor je incheck op De Klomp een uitcheck werd. De uitcheck in Arnhem mist dan een incheck.

Leuke puzzel voor de Klantenservice, want de door jou betaalde reis Rhenen - De Klomp is natuurlijk veel duurder (€ 8,30) dan de € 2,60 voor Rhenen - Veenendaal Centrum.

Hoop dat ze de € 20,00 voor De Klomp - Arnhem dan maar wegstrepen, want de juiste prijs is dus € 2,60 + € 5,90 = € 8,50 (2e klas voltarief), en nog iets minder als de busrit minder dan 35 minuten was (€ 7,50 voor 8+24 TE). Je hebt dan dus eigenlijk recht op € 0,80 terug.

Reageer