beantwoord

Reiskosten Declareren

  • 17 February 2022
  • 6 reacties
  • 1237 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hoi NS,

Ik heb een dal abbonement van 5,10 per maand. Ik vind het echt leuk en handig. Ik heb alleen een vraag want ik moet later mijn reiskosten declareren. Als ik nu in de NS app of mijnovchipkaart.nl log in, zie ik geen ritsprijs. Hoe kan ik dan de reiskosten makkelijk zien? Ik moet iedere week reiskosten declareren. Hopelijk kunnne jullie mij informeren.

Bedankt.

Gr.

LACS

icon

Beste antwoord door Thom 17 February 2022, 12:20

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ga naar Mijn NS of maak een account aan. Dan kunt u ze inzien onder Facturen. De facturen zijn wel per maand. Mogelijk heeft u nog wat aan ‘Reishistorie’ als het per week moet.

Reputatie 7
Badge +1

Kan dus NIET in de app, je moet echt via de site inloggen. En het spreekt vanzelf dat via NS het eerst en de beste info binnenkomt. Alleen als je ook vaak bustram benut en kan declareren, dan kan het soms handig zijn via OV-chip te doen.

Reputatie 7
Badge +4

Via de browser kan het dus wel, ;-)_

Heb je dus niks aan, als je wekelijks bij je werkgever moet declareren...

Badge +3

Heb je dus niks aan, als je wekelijks bij je werkgever moet declareren...

Dat klopt gedeeltelijk, want het kan enkele dagen duren voordat de reis mét prijs in Mijn NS staat.

Maar een werkgever zal gewoon rekening moeten houden dat bij een declaratie ook reizen van de week ervoor (kunnen) zitten. En anders moet men maar een Business Card voor je regelen.

Je zou ook een tweede ov-chipkaart kunnen nemen (zonder flex) die je voor je werkgever gebruikt. Dal-flex gebruik je dan privé voor reizen die je niet hoeft te declareren.

Reageer