beantwoord

reizen met flex voordeel

  • 14 December 2022
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

 

Ik wil van Zwolle naar Heerlen .moet in Utrecht overstappen en in Sittard overstappen naar Arriva trein.moet ik in en uitchecken.

 

icon

Beste antwoord door Tomas NS 14 December 2022, 21:54

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Destroyer en welkom bij onze Community.

Je dient bij elke vervoerder in- en uit te checken. Je kunt in Zwolle inchecken bij de poortjes als je het station betreedt, en in Sittard check je bij NS uit en in bij Arriva. In Heerlen kun je dan uitchecken bij Arriva.

Badge +3

Hoi Destroyer en welkom bij onze Community.

Je dient bij elke vervoerder in- en uit te checken. Je kunt in Zwolle inchecken bij de poortjes als je het station betreedt, en in Sittard check je bij NS uit en in bij Arriva. In Heerlen kun je dan uitchecken bij Arriva.

Hmm, voor Zwolle - Heerlen kan je net zo goed in Sittard iets langer wachten op de NS Intercity naar Heerlen, want met een overstap naar Arriva kost meer.

Voltarief 2e klas met overstap naar Arriva in Sittard € 28,11
Zelfde reis met alleen NS (3 minuten later in Heerlen) € 27,90

Je stapt dan over in Utrecht en Eindhoven. Zie dat in alle gevallen de overstap in Utrecht nogal lang is (22 tot zelfs 30 minuten)!

Reputatie 4

Hmm, voor Zwolle - Heerlen kan je net zo goed in Sittard iets langer wachten op de NS Intercity naar Heerlen, want met een overstap naar Arriva kost meer.

Voltarief 2e klas met overstap in Sittard € 28,11
Zelfde reis met alleen NS (3 minuten later in Heerlen) € 27,90

Precies 21 cent… Oftewel: je betaalt 7 cent meer om 1 minuut eerder in Heerlen te zijn. Lijkt me niet de moeite waard...

Badge +3

Vorige reactie nog aangevuld.. rot overstap in Utrecht hoe je ook reist!

Je kunt nog wel Zwolle - Den Bosch doen (IC Roosendaal) en daar overstappen op NS naar Heerlen, dat scheelt wachten en een paar minuten op je reistijd (zolang het geen vrijdag is en de 3900 rijdt).

Reageer