Skip to main content

Goedemorgen, ik heb een abonnement bij de NS met 40% korting op reizen. Vanaf 1 juli reis ik voor mijn werk van Ede - Wageningen naar Amersfoort Centraal maar ik betaal voltarief. Als ik NS klanten service belt geven ze aan dat ze mijn reizen met valleilijn niet kunnen inzien in het systeem. 

Klopt dit allemaal. Waar kan ik terecht hiervoor omdat ik voltarief betaald.

Mvg Lestari

Reist u wel in de daluren? Indien u niet in de daluren reist betaald u gewoon het volle tarief,

Hoe laat begint u reis in de ochtend en in de middag?


Tijdstip van de IN sjek bepaalt prijs. Zoals allemaal heel duidelijk in de algemene info staat.

Zoals tegenwoordig bij zo ongeveer elke online aanmelding/verzekering etc. is er mijn(hier NS) waar je-na een dag of wat en als het niet weer eens plat ligt-al je reizen met toegepast tarief kan inzien. Niet op de app-moet via inlog op site.


Bij reizen op saldo (Dal Voordeel) kan NS transacties met andere vervoerders inderdaad niet inzien.

Met een Mijn Ov-chip account kan je die wél inzien, en dan staat er bij de transacties ook bij of je met korting of op voltarief reist.

Zie https://www.ov-chipkaart.nl/mijn-ov-chip/mijn-ov-reishistorie.htm


Reageer