Ik weet niet waarom ik moet betalen .ik heb het abonnement opgezegd . Kan iemand contact met me opnemen
Dat laatste zal niet gebeuren. Dit is een reizigers helpen reizigers forum. Wat het meest waarschijnlijk is: je hebt NIET het ABO van je kaart verwijderd, want dat moet ook gebeuren nadat je bericht hebt gehad dat de opzegging is doorgekomen. Kwestie van heel goed die mails lezen. Dat moet dan bij een gele NS-automaat (ophalen bestelling).
WAT er uitstaat aan kosten e.d. kan je altijd precies nakijken via mijnNS-doe dat eerst voordat je gaat bellen of vragen stellen.
In MijnNSĀ via de website kun je de factuur raadplegen. Wanneer je een abonnement definitief opzegt, moet je deze nog bij een kaartautomaat van jouw kaart halen. Dat moet binnen een bepaalde tijd, anders blijven het abonnement en de kosten doorlopen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.