Skip to main content

Ik heb een rekening van 117 euro en ik wil dat deze in termijnen wordt betaald omdat ik in auto-caching zit en ik kan deze niet meteen betalen.Als dat mogelijk is, hoop ik dat u deze maand 50€ van mij afhaalt en in de volgende maand op de 20e ook 50€ en de derde maand 17€ Dank je wel, ik hoop op medewerking.

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw verzoek.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit met een medewerker van NS te bespreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Als je deze rekening in 3 termijnen wilt betalen, hoe dat je dat met de volgende rekening?

Misschien zou je Dal voordeel op saldo kunnen overwegen, dan heb je meer grip op jouw reiskosten.

Reageer