beantwoord

Rekening

  • 26 June 2023
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Ik heb een rekening van 117 euro en ik wil dat deze in termijnen wordt betaald omdat ik in auto-caching zit en ik kan deze niet meteen betalen.Als dat mogelijk is, hoop ik dat u deze maand 50€ van mij afhaalt en in de volgende maand op de 20e ook 50€ en de derde maand 17€ Dank je wel, ik hoop op medewerking.

icon

Beste antwoord door Tochjo 26 June 2023, 18:48

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw verzoek.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit met een medewerker van NS te bespreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Als je deze rekening in 3 termijnen wilt betalen, hoe dat je dat met de volgende rekening?

Misschien zou je Dal voordeel op saldo kunnen overwegen, dan heb je meer grip op jouw reiskosten.

Reageer