Skip to main content

Rekening betaald

  • May 9, 2025
  • 1 reactie
  • 130 Bekeken

Goedenavond, ik heb een bericht ontvangen dat ik de rekening van 139,44 niet heb betaald, maar ik heb het bedrag al overgemaakt naar rekening NL56 DEUT **** **** 20. Kan ik bevestigen dat het bedrag is overgemaakt en dat mijn kaart is geactiveerd?

1 reactie

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • May 9, 2025

Het is altijd lastig als u anders betaalt dan is aangegeven en mogelijk is dat het probleem. Het vertraagt meestal.

Mocht dat zo zijn, dan levert dat vertraging op. U kunt alvast kijken op Mijn NS, mogelijk moet u de kaart nog toevoegen.

U dient hiervoor echter contact op te nemen met Klantenservice 030 7515155. Wij kunnen niet bij uw gegevens. Dit is een forum waarbij reizigers elkaar helpen met informatie en geen kanaal van Klantenservice.