Skip to main content

rekeningnummer wijzigen

  • February 24, 2022
  • 8 reacties
  • 509 Bekeken

Hoi, ik wil mijn bank rekening wijzigen via website werkt het niet op de chat kan het niet word mij verteld moet ik dan bellen ?

8 reacties

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • February 24, 2022

Hallo Cindykorstanje@live.nl en welkom bij de NS Community,

 

Spijtig dat het niet lukt. Krijg je een foutmelding? Wat zeiden mijn collega's via de chat precies? Dat het via de klantenservice niet lukt of dat het nu tijdelijk niet via de website niet lukt?


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • February 24, 2022

Bij reizen op saldo kan je je rekeningnummer niet meer zelf wijzigen in Mijn NS.

Dat moet dus via de Klantenservice en zou ook via de chat moeten kunnen. Bellen is niet nodig.


  • Op het juiste spoor
  • February 17, 2023

Ik kan de bankrekening niet wijzigen   hoe kan ik dat doen

 


rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • February 17, 2023

Ik kan de bankrekening niet wijzigen   hoe kan ik dat doen

Zie het vorige antwoord.


Ik wil mijn rekeningnummer wijzigen en nu krijg ik als melding dat de beheerder van mijn kaart iemand anders is.


Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • February 17, 2023

Hey patricia van veen de rechter. Welkom bij de NS Community. 

Helaas kunnen wij dit hier niet voor je oplossen. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice. Over het algemeen gaat het om een simpel probleem bij deze error (een koppeling die niet goed staat in je account) en dit is met enkele minuten op te lossen!


  • Op het juiste spoor
  • February 19, 2023

Ik wil graag het rekeningnummer wijzigen voor de automatische incasso op mijn persoonlijke OV-kaart. Dit lukt niet binnen de omgeving van mijn NS. Hoe kan ik dit wijzigen?

 


Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • February 19, 2023

Gaat het om het rekeningnummer waar de kosten voor automatisch opladen van saldo worden afgeschreven? Dat wijzigt u in Mijn OV-chip op www.ov-chipkaart.nl. Zie deze pagina bij Veelgestelde vragen.

Gaat het om het rekeningnummer waar NS abonnementskosten, en bij NS Flex ook gemaakte reiskosten, van incasseert? Dat wijzigt u wel zelf in Mijn NS (de website, niet de app), bij Mijn producten.