Skip to main content

Goededag, 

 

*afbeelding verwijderd door moderator

 

 We wachten nogsteeds op de restitutie van het NS abonnement wat begin februari opgezegd is.

 

Graag horen we u terug zie foto. 

Ans van Noort

EN-want daar wringt vaak de schoen-hebben jullie ook echt gedaan wat er in stond: bij een automaat afmelden?

Je kan altijd-en dat is zo voor de hand liggend dat blijkbaar helemaal niemand dat zelf meer kan bedenken: via mijnNS eerst eens gewoon kijken wat er nu nog als ´actief´ gemeld staat (moet via site, kan niet via app.)

Dat eerst doen en dan terugmelden.

(Ik heb overigens net 1-2 dag terug melding gekregen van extra kosten/declaratie van storing op ¾ wordt erkend en betaald)

 


Als u het niet heeft bevestigd op een automaat, is het niet opgezegd en als u dit niet binnen een maand doet, is de opzegging vervallen en loopt het abonnement door. 

Waarschijnlijk is dat de reden dat u ook geen restitutie kreeg. Het wordt door Klantenservice altijd verteld, en staat ook in de bevestigingsmail, maar het gebeurt regelmatig dat mensen er overheen lezen. Als u de opzegging niet op een NS-automaat heeft geactiveerd binnen een maand, zult u het opnieuw moeten opzeggen.


Ik heb hem opgezegd voor 5 februari bij een ov automaat.  Dus dit kan het niet zijn. Ook bij de kaartinlog staat dat hij beëindigd is. En nu?


Contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch, via chat, Twitter of Facebook.


Reageer