Goededag,
*afbeelding verwijderd door moderator
We wachten nogsteeds op de restitutie van het NS abonnement wat begin februari opgezegd is.
Graag horen we u terug zie foto.
Ans van Noort
Goededag,
*afbeelding verwijderd door moderator
We wachten nogsteeds op de restitutie van het NS abonnement wat begin februari opgezegd is.
Graag horen we u terug zie foto.
Ans van Noort
Beste antwoord door Thom
Als u het niet heeft bevestigd op een automaat, is het niet opgezegd en als u dit niet binnen een maand doet, is de opzegging vervallen en loopt het abonnement door.
Waarschijnlijk is dat de reden dat u ook geen restitutie kreeg. Het wordt door Klantenservice altijd verteld, en staat ook in de bevestigingsmail, maar het gebeurt regelmatig dat mensen er overheen lezen. Als u de opzegging niet op een NS-automaat heeft geactiveerd binnen een maand, zult u het opnieuw moeten opzeggen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.