Skip to main content
Antwoord

resitutie

  • May 20, 2022
  • 4 reacties
  • 160 Bekeken

Goededag, 

 

*afbeelding verwijderd door moderator

 

 We wachten nogsteeds op de restitutie van het NS abonnement wat begin februari opgezegd is.

 

Graag horen we u terug zie foto. 

Ans van Noort

Beste antwoord door Thom

Als u het niet heeft bevestigd op een automaat, is het niet opgezegd en als u dit niet binnen een maand doet, is de opzegging vervallen en loopt het abonnement door. 

Waarschijnlijk is dat de reden dat u ook geen restitutie kreeg. Het wordt door Klantenservice altijd verteld, en staat ook in de bevestigingsmail, maar het gebeurt regelmatig dat mensen er overheen lezen. Als u de opzegging niet op een NS-automaat heeft geactiveerd binnen een maand, zult u het opnieuw moeten opzeggen.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • May 20, 2022

EN-want daar wringt vaak de schoen-hebben jullie ook echt gedaan wat er in stond: bij een automaat afmelden?

Je kan altijd-en dat is zo voor de hand liggend dat blijkbaar helemaal niemand dat zelf meer kan bedenken: via mijnNS eerst eens gewoon kijken wat er nu nog als ´actief´ gemeld staat (moet via site, kan niet via app.)

Dat eerst doen en dan terugmelden.

(Ik heb overigens net 1-2 dag terug melding gekregen van extra kosten/declaratie van storing op ¾ wordt erkend en betaald)

 


Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • May 20, 2022

Als u het niet heeft bevestigd op een automaat, is het niet opgezegd en als u dit niet binnen een maand doet, is de opzegging vervallen en loopt het abonnement door. 

Waarschijnlijk is dat de reden dat u ook geen restitutie kreeg. Het wordt door Klantenservice altijd verteld, en staat ook in de bevestigingsmail, maar het gebeurt regelmatig dat mensen er overheen lezen. Als u de opzegging niet op een NS-automaat heeft geactiveerd binnen een maand, zult u het opnieuw moeten opzeggen.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • May 21, 2022

Ik heb hem opgezegd voor 5 februari bij een ov automaat.  Dus dit kan het niet zijn. Ook bij de kaartinlog staat dat hij beëindigd is. En nu?


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • May 21, 2022

Contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch, via chat, Twitter of Facebook.