resitutie

  • 29 May 2023
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Beste heer, mevrouw

11 en 14 mei heb ik gereisd met de trein van Eindhoven centraal- Leiden lammenschans

Ik was op dat moment mijn ov chipkaart thuis kwijt en moest de trein pakken. Hierdoor heb ik twee kaartjes uit de automaat gekocht zonder de korting die ik kan krijgen door mijn abonnement. Ik zou graag willen vragen of ik hier het verschil van terug zou kunnen krijgen

 

Met vriendelijke groet

 


3 reacties

Badge +3

Ik zou een beroep doen op de regeling Geld terug bij vergeten abonnement.

Eventueel kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice hiervoor. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

U kunt ook het beste uw persoonlijke gegevens uit uw bericht verwijderen (klik op de drie puntjes rechtsonder en dan op Bewerk). Ze staan nu openbaar en zijn voor iedereen zichtbaar.

Reputatie 7
Badge

In principe niet. Maar wie weet of de klantenservice iets voor u kan betekenen. Hier kunnen we niks doen voor u.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Je privé gegevens en het nummer van de kaartjes staan nu openbaar, je kunt je bericht bewerken via de 3 puntjes rechtsonder.

Als antwoord op je vraag, zie https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html

Reageer