beantwoord

Restitutie aanvraag? Klantenservice niet te bereiken

  • 4 July 2022
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb op 15 juni met de verkeerde ov kaart ingecheckt. Hierdoor heb ik op het eind station dus in en uitgecheckt waardoor ik nu 20 euro extra op mijn traject vrij abonnement factuur krijg! Niemand kan me fatsoenlijk helpen en jullie zijn telefonisch zo druk dat ik werd opgehangen. Ik wil graag hulp! Ik betaal heel veel voor mijn abonnement en wil hulp. Ook wil ik mijn traject stopzetten in de vakantie. HELP

icon

Beste antwoord door Thom 4 July 2022, 10:57

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt uw Trajectvrij stopzetten als u het meer dan een maand heeft. Feitelijk verandert u dan Trajectvrij in Flex basis en dan heeft u geen abonnementskosten. Als u binnen een maand weer Trajectvrij wilt, moet dat even via Klantenservice. Na een maand kan het snel via de site. 
 

Klantenservice is zwaar overbelast. Het is even een fact of life dat het langer duurt. 

Ik had 4 juli een bericht naar @Tom-S gestuurd, maar hier helaas geen respons meer opgehad. 

Ik mag me rekening betalen maar een restitutie aanvragen niet. Had het liever via uitcheck gemist gedaan alleen ik moet bellen volgens de brief. Wees dan ook bereikbaar, vreselijk irritant! Het wordt steeds minder bij NS,maar we moeten wel steeds meer betalen voor een treinreis. Om te janken. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik mag me rekening betalen maar een restitutie aanvragen niet. Had het liever via uitcheck gemist gedaan alleen ik moet bellen volgens de brief. Wees dan ook bereikbaar, vreselijk irritant! Het wordt steeds minder bij NS,maar we moeten wel steeds meer betalen voor een treinreis. Om te janken. 

Bij flex moet een gemiste in/uitcheck via de klantenservice geregeld worden. Bellen gaat nu het snelst, al kun je wel een half uur of langer in de wacht staan. Via social media duurt het een paar dagen.

Reageer