Skip to main content
Antwoord

Restitutie jaarabonnement fietsenstalling

• February 11, 2025
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Ik had twee jaarabonnementen bij NS fietsenstallingen die beide ingegaan waren op 30 juli 2024. Op 29 november 2024 heb ik beide stickers naar NS gestuurd met het verzoek de abonnementen te beëindigen. Ik krijg nu bericht dat de abonnementen vandaag, 11 februari 2025, beëindigd zijn en dat het restitutiebedrag in beide gevallen € 0,00 bedraagt. Dit begrijp ik niet. Vanwege het opsturen van de stickers heb ik de abonnementen slechts vier maanden kunnen gebruiken en zelfs na aftrek van de maand opzegtermijn uit de voorwaarden blijven er nog zeven ongebruikte maanden over. Ik had dus wel iets terug verwacht.

Beste antwoord door Rory NS

Ik kan me jouw teleurstelling over het niet ontvangen van restitutie voorstellen. Als je ons post toestuurt, dan duurt de verwerking helaas wat langer. Maar dit is natuurlijk wel jammer. Zou je de persoonlijke gegevens in je profiel verder willen aanvullen en mij vervolgens een privébericht willen sturen? Mogelijk is hier nog een oplossing voor.

1 reactie

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2025

Ik kan me jouw teleurstelling over het niet ontvangen van restitutie voorstellen. Als je ons post toestuurt, dan duurt de verwerking helaas wat langer. Maar dit is natuurlijk wel jammer. Zou je de persoonlijke gegevens in je profiel verder willen aanvullen en mij vervolgens een privébericht willen sturen? Mogelijk is hier nog een oplossing voor.