Ik heb op 12 december vergeten uit te checken, en heb bericht gekregen dat ik het geld terug krijg. Wanneer wordt dat bijgeschreven?
Ik heb op 12 december vergeten uit te checken, en heb bericht gekregen dat ik het geld terug krijg. Wanneer wordt dat bijgeschreven?
Wanneer je het geld krijgt bijgeschreven kunnen wij jou hier op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet vertellen. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens.
Al jaren reis ik heel regelmatig tussen Den Helder en Zandvoort. Op het station van Amsterdam Sloterdijk moet ik overstappen en ga ik via de poortjes naar het overstap perron. Hierdoor betaal ik per reis 1,38 meer dan dat ik niet door de poortjes zou gaan en dat geld kan ik dan declareren bij de NS. Ik was heel blij met de mogelijkheid om dat via Messenger te doen omdat dat meestal goed ging. Tot vandaag toen ik ruim 2 uur met een medewerker gecorrespondeerd heb zonder resultaat. Deze persoon begreep absoluut niet waar ik het over had. Hoe kan ik op een makkelijke manier het teveel betaalde geld terug krijgen zonder hier eindeloos over te moeten corresponderen nu het ook via Messenger niet lukte?
Ik zou de medewerker dan verwijzen naar ns.nl/sloterdijk, waar de situatie duidelijk staat beschreven en ook helder staat vermeld dat hiervoor geld teruggevraagd kan worden bij de klantenservice.
Overigens kunt u dit probleem vermijden door over te stappen via de stationshal. Dan hoeft u geen gesloten poortjes te passeren en betaalt u niet te veel. Ook dat staat toegelicht op die pagina.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.