Ik heb een ns flex abonnement maar bij sommige ritten heb ik gewoon de volle prijs staan en bij 2 dezelfde ritten 2 verschillende prijzen. Hoe kan dit?
Antwoord
Ritprijzen kloppen niet en niet alle kortingen worden verrekend
Beste antwoord door Robert B
Welkom bij de NS Community!
Het moment van inchecken bepaalt op je korting krijgt, dit geldt voor een hele reis inclusief overstappen naar dezelfde vervoerder, en bij NS Flex ook bij overstappen tussen vervoerders.
Voor de rest kan er verschil in de prijs zitten (heen en terug) als er met verschillende vervoerders gereisd wordt, of voor een bus/tramrit van halte A naar halte B als er meerdere lijnen rijden tussen die haltes.
Heb je een voorbeeld?
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
