Skip to main content
Antwoord

Saldo tekort bij abonnement?

  • September 7, 2023
  • 1 reactie
  • 130 Bekeken

Ik ben een nieuwe treinreiziger. Heb een trajectvrijkaart. Bij het uitchecken bleek ik een saldotekort en moest ik opwaarderen om het station te kunnen verlaten. Hoe kan dit? Kan ik de opwaardering ergens terugvragen? Ik krijg ook bericht dat ik niet uitgecheckt ben. Wat ging er mis?

Beste antwoord door MoDe

Wij kunnen op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Het zou kunnen zijn dat je een negatief saldo had. Het saldo op jouw kaart kun je via een servicebalie terug krijgen. Voor de gemiste uitcheck en overige vragen kun je telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

1 reactie

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • September 7, 2023

Wij kunnen op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Het zou kunnen zijn dat je een negatief saldo had. Het saldo op jouw kaart kun je via een servicebalie terug krijgen. Voor de gemiste uitcheck en overige vragen kun je telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.