Ik heb een ovchipkaart met een abbo voor samenreizen en daluren.
Nu check ik met mijn ovpas in waar het abbonement op staat.
Hoe regel ik de dalurenkorting voor een persoon waarmee ik samen reis. Via de mijn NSapp of via de automaat via diens ovkaart
Beste antwoord door mrfreeze
U hoeft niks te regelen. Degene die met u meereist moet Samenreiskorting op zijn of haar OV-chipkaart laden, of een e-ticket met Samenreiskorting kopen.
Op deze pagina wordt uitgelegd hoe uw medereiziger de korting op de kaart kan laden. Hoe het moet hangt ervan af of de medereiziger op saldo of op rekening reist.
U hoeft niks te regelen. Degene die met u meereist moet Samenreiskorting op zijn of haar OV-chipkaart laden, of een e-ticket met Samenreiskorting kopen.
Op deze pagina wordt uitgelegd hoe uw medereiziger de korting op de kaart kan laden. Hoe het moet hangt ervan af of de medereiziger op saldo of op rekening reist.
Ik heb vandaag 2 keren contact met de klantenservice gehad, tot nu toe heb ik geen email gekregen om mijn account te activeren en kan nog steeds geen samenreiskorting code delen met mijn partner.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.