Ik heb een NS Flex Basis ‘abonnement’. Tot voor kort kon ik in de app ‘samenreiskorting’ en upgrade naar 1e klas activeren. Vandaag kon ik dat niet meer, ook niet via de website. Uiteindelijk heb ik een e-ticket voor samenreiskorting gekocht, maar het activeren via de app was vele malen gemakkelijker en flexibeler. Nu, met het e-ticket, moest ik een begin- en eindstation opgeven. Met activeren via de app maakt dat niet uit. Ik hoop dat het een tijdelijke storing is en dat ik deze functies snel weer in Mijn NS heb.
Antwoord
Samenreiskorting en upgrade 2e klas 1e klas niet meer beschikbaar in Mijn NS
Beste antwoord door Lorena NS
Hey Marcellone,
Dat is wel vreemd. Ik heb het zelf ook even geprobeerd, maar ik ervaar geen problemen. Omdat het ook via de website niet lukt, raad ik je aan om jouw Mijn NS-account even na te laten kijken door onze klantenservice.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.