snelbus arnhem centraal naar driebergens zeist

  • 18 March 2024
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Goedemorgen NS,

Een tijdje geleden was er een week dat station Ede-Wageningen dicht zat vanwege werkzaamheden. Die week reden er snelbussen van Arnhem naar Driebergen- Zeist. Ik werk in Utrecht dus heb paar dagen met deze snelbus gereisd, was allemaal goed geregeld. 
 

Ik had alleen wel een vraag, want ik heb een abonnement voor traject Arnhem- Utrecht. Hoe is dit in die week gegaan met de snelbus, valt dat onder dat traject of zitten daar andere kosten aan? Van de factuur word ik namelijk niet heel veel wijzer, maar ik schrok nogal van mijn factuur van de maand februari. 
Zouden jullie misschien met mij mee willen kijken hoe dit qua kosten is gegaan? 
 

Ik hoor graag van jullie

 

Met vriendelijke groet,

Julia Bakker 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Juliabakker02,

Dit zou gewoon onder je abonnement moeten vallen. Op de factuur staan alle kosten gespecificeerd (scroll even door naar pagina 2 voor de details).

Mocht je er daarna nog vragen over hebben, kun je het beste even contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X. Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens.

Reageer