beantwoord

Spoor

  • 31 August 2022
  • 5 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
  • Super user
  • 12107 reacties

Kunnen de data van de komende edities van Spoor gecommuniceerd worden? Sinds medio 2020 heb ik, ruim 40 jaar abonnementhouder, geen Spoor meer gehad.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 31 August 2022, 13:48

Bekijk origineel

5 reacties

26 augustus was de laatste, maar dit was puur een digitale editie. De volgende edities zouden rond 28 oktober en 23 december moeten uitkomen. Die in december is ook enkel digitaal beschikbaar.

Bij mijn weten wordt enkel de digitale editie verstuurd als we een e-mailadres bekend hebben, en wordt er enkel een papieren exemplaar verstuurd als dat specifiek is aangegeven en gemarkeerd in de klantregistratie.

Heb jij ook geen digitale edities gekregen?

Reputatie 7
Badge +3

26 augustus was de laatste, maar dit was puur een digitale editie. De volgende edities zouden rond 28 oktober en 23 december moeten uitkomen. Die in december is ook enkel digitaal beschikbaar.

Bij mijn weten wordt enkel de digitale editie verstuurd als we een e-mailadres bekend hebben, en wordt er enkel een papieren exemplaar verstuurd als dat specifiek is aangegeven en gemarkeerd in de klantregistratie.

Heb jij ook geen digitale edities gekregen?

Ik krijg sinds medio 2020 alleen berichten van NS panel, verlengingsaankondigingen abonnementen, keuzedagenoverzichten en meldingen dat er een keuzedag klaar staat via mijn email adres. Geen Spoor, nieuwsberichten of aanbiedingen.

Stakingsaankondiging alleen via app.

Reputatie 7
Badge +3

Je hebt dit al vaker hier gemeld, ook via Twitter en ik meen dat er ook door de klantenservice naar is gekeken. Wat wordt er dan gezegd? Dat alles goed staat, dat ze niet begrijpen waarom je niks krijgt of dat ze het niet kunnen oplossen? Wordt het wel eens verder doorgezet, dan wel dieper ingedoken? Want zo kom je gewoon niet verder. Iedere keer dat je nu hier aangeeft niets te ontvangen is het nieuwe voor een moderator, die weet niet dat je dit  al vaker hebt aangegeven hier of op Twitter.

Badge +3

Weet je wat @MoDe zodra ik SPOOR op papier ontvang in oktober stuur ik het wel door naar het bij mij bekende adres (ooit met Treinpakkers gedaan, en ik was sneller dan NS 😅)

Het lijkt met je VDU te maken hebben dat je niets krijgt?

Alle SPOOR aanbiedingen zijn ook online te krijgen (voor iedereen), maar eventuele codes (per klantnummer, soms meerdere dus) staan dan op de adressticker van SPOOR magazine. Wie die codes vervolgens gebruikt doet er niet toe.

Bookchoice dingen heb ik nooit gekregen, maar dat soort zaken zijn allemaal (super illegaal natuurlijk) wel ergens anders te downloaden 😴

Voor de rest (wist je al) 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Momoer wordt inderdaad gezegd dat alles goed staat. Er is een keer een spookaccount verwijderd en laatst is er een ander leeg account op een ander emailadres samengevoegd met het door mijn gebruikte account. Heti lijkt alsof door GTBV claims,  Spoordeelaankopen of verzilveren  kruidvatkaartjes er nieuwe accounts zijn aangemaakt. Voor die laatste 2 gebruikte ik een ander mailadres. Maar het blijft vreemd dat ik dan niets meer krijg tijdens de pandemie, als ik niet meer reis, niets claim of verzilver. Al dat proberen het probleem te verhelpen heeft niet geholpen. Sterker nog inmiddels ontvangt mijn partner ook niets meer.

@Robert Bmijn VDU is eind 2020 omgezet in Dal voordeel (met korting). Ik zal tegen de tijd dat papieren Spoor uitkomt NS vragen Spoor na te laten sturen.

Reageer