Ik heb perongeluk mijn SRP op mijn OV kaart met NS flex abbonement gezet. Nu kan ik wel doordeweeks gratis reizen maar krijg ik in de weekenden geen 40% korting. Ik heb een factuur doorgestuurd gekregen waar de korting niet doorgerekend is. Hoe kan ik dit oplossen? Ik had de klantenservice gebeld en die zegt dat NS chat mij verder kon helpen als ik een foto zou sturen als bewijs dat ik daadwerkelijk een SRP op mijn OV heb staan. Kunnen jullie mij helpen?
SRP en NS flex
Beste antwoord door Thom
U moet uw SRP en uw Flex abonnement op twee verschillende kaarten houden. Uw Flexabo kunt u het beste verwijderen van de kaart waar het SRP op staat. Een abonnement met reizen op saldo is. nooit te combineren met reizen op rekening. Het kan wel op de kaart worden gezet maar het functioneert niet goed.
Deze twee kaarten gaan niet samen, het is alleen maar ellende. De kaart ‘weet’ niet wat hij moet doen.Mogelijk wil Klantenservice Flex voor u verwijderen. Volg hun instructies.
Neem een Flexabo van 5 euro of meer en u krijgt een gratis kaart met Flex.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.


