Skip to main content
Antwoord

stallen op rekening met ov

• January 18, 2025
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Heb net stallen op rekening met ov geregeld. Ben een dag langer ergens gebleven en moest daardoor €0.60 betalen voor mijn fiets. Maar kon de datum alleen op 30 januari zetten. Kan in mijn overzicht niet zien of vandaag dan meegenomen word want die zegt dat er niets openstaat. Gaat het wel goed dan wil geen hoge rekening namelijk. 

Beste antwoord door Daniël NS

Goedemorgen Keanevdh. Welkom bij de NS Community. 

Dit kunnen we hier niet voor je nakijken! Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice.

2 reacties

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 19, 2025

Goedemorgen Keanevdh. Welkom bij de NS Community. 

Dit kunnen we hier niet voor je nakijken! Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice.

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • January 19, 2025

Ik neem aan dat je 20 januari bedoelt? Dat kan wel kloppen want er is blijkbaar wat verwerkingstijd (ook bij OV-fiets, die kan je ook niet meteen huren als je het geactiveerd hebt want de apparatuur in de stalling kent je kaartnummer nog niet).

Je merkt het vanzelf bij de stalling, maar ik vermoed dat je voor vandaag gewoon € 0,60 moet ‘pinnen’. Stallen op rekening wordt maandelijks geïncasseerd, je betaalt dan natuurlijk alsnog die € 0,60 per dag na de eerste 24 uur.