Skip to main content
Antwoord

Status bestelling R01*********

  • September 6, 2024
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Kunt u mij de status van mijn bestelling doorgeven ik zou er graag morgen zaterdag 7september gebruik van willen maken.

Beste antwoord door Henkpeetersen

Nee dat gaat hier niet. Dit is een reiziger helpt reizigerforum. Daarvoor moet u toch echt bij de klantenservice zijn.

 

https://www.ns.nl/klantenservice

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • Antwoord
  • September 6, 2024

Nee dat gaat hier niet. Dit is een reiziger helpt reizigerforum. Daarvoor moet u toch echt bij de klantenservice zijn.

 

https://www.ns.nl/klantenservice


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • September 7, 2024

Wanneer je een abonnement op een nieuwe kaart hebt besteld, gaat deze op de datum in die aangegeven is. Dat is meestal een week na bestelling.