Skip to main content
Antwoord

Stopgezet abonnement

• February 20, 2025
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Deze maand heb ik mijn NS-Flex Dal voordeel abonnement van €5,95 opgezegd. Er zouden geen kosten meer komen omdat ik dit deze maand al betaald had. Na een overschrijving van dit bedrag vanaf NS was alles oké. Nu krijg ik vandaag weer een afschrift van NS á €5,95. Hoe zit dit? Ik betaal nu alsnog voor het abonnement dat ik reeds heb opgezegd en niet heb gebruikt, krijg ik dit geld ook nog terug?

Beste antwoord door Tochjo

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

2 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • February 20, 2025

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • February 20, 2025

In MijnNS kunt u precies zijn waarvoor kosten zijn berekend. Als dat inderdaad nog voor een abonnement is dat u had willen stoppen, moet dit waarschijnlijk nog van uw ov-chipkaart worden gehaald.