stoppen de abbonement voor vier weken

  • 20 December 2021
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Hallo, tijdens de corona maatregel ik kan niet naar school gaan en ik blijf thuis vier weken. In deze weken ik gebruik niet de ns abonnement dus mag ik het stoppen voor dit vier weken omdat ik betaal 83,50€ per maand?


3 reacties

Reputatie 4

Hallo, tijdens de corona maatregel ik kan niet naar school gaan en ik blijf thuis vier weken. In deze weken ik gebruik niet de ns abonnement dus mag ik het stoppen voor dit vier weken omdat ik betaal 83,50€ per maand?

met je ns flex je kan pas na een maand wijzigen naar basis als eerder dan maand is kan je contact op nemen met klantenservice 

Reputatie 7
Badge +1

b este gaia- je kan het beste eerst je mijnNS openen-dat kan enkel via de site op een echte computer, niet via een app op je fone, en daar kan je zien wat voor soort ABO je nou precies hebt-als je dat als FLEX hebt (vermoedelijk wel) dan kan je na minimaal 1 maand gebruik ervan het op BASIS zetten=dan betaal je achteraf enkel tegen volle prijs de eventueel gemaakte ritjes, ook met bustram. het is best slim om te leren dat te doen, want in de toekomst wet je dan ook hoe het weer te wijzigen. En opbellen kan soms urenlang duren.

Badge +3

Trajectabonnementen zijn inmiddels allemaal Flex dus die kan je gewoon pauzeren via Mijn NS (website), als je het al langer dan een maand hebt.

Reageer