beantwoord

stopzetten abonnement

  • 13 April 2023
  • 4 reacties
  • 236 Bekeken

Ik heb een NS flex weekend vrij abonnement dat al meer dan een maand loopt. Ik wil komend weekend nog eenmaal reizen en dan het abonnement stopzetten. Kan ik op de dag van mijn laatste reis meteen na de reis het abonnement stopzetten of loop ik dan het risico dat ik alsnog voor die reis moet betalen?

icon

Beste antwoord door Tochjo 13 April 2023, 08:55

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

U kunt het meteen na de reis stopzetten (wijzigen in NS Flex zonder abonnement). Reizen gemaakt voor het stopzetten vallen nog onder het abonnement.

Beste . Ik heb een dal voordeel abonnement en 7x reizen vorig jaar afgesloten. Nu krijg ik een factuur voor het komende jaar. Dat wil ik niet. Hoe kan ik het bij 1 jaar houden?

Reputatie 7
Badge +3

Beste . Ik heb een dal voordeel abonnement en 7x reizen vorig jaar afgesloten. Nu krijg ik een factuur voor het komende jaar. Dat wil ik niet. Hoe kan ik het bij 1 jaar houden?

Opzeggen?

Je kunt online opzeggen of via de klantenservice. Klantenservice is telefonisch, via Twitter, Facebook en chat te bereiken. Het vooruitbetaalde geld wordt teruggestort.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Marjos Habets,

Dat kan door het abonnement op te zeggen. Log in op Mijn NS, ga naar ‘Mijn producten’ en klik op ‘Mijn abonnement opzeggen'. Opzeggen kan elke dag, je krijgt geld terug voor de ongebruikte periode.

 

Reageer